Satıldı SATILDI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KodVip
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KodVip

Master Üye
Ticaret Puanı:
  8 / 0
Katılım
12 Mar 2021
Mesajlar
1,610
Beğeniler
154
SATILDI
 
Son düzenleme:
CS 2 Fatality Win Satılık 1 Adet İnvate
15 $ Son Fiyat
İLETİŞİM DC kodvip
Ödeme İnnial Papara Binance İban

Fiyat 15$

Kanıt
kanıt olarak gösterdiğin discord mesajı siteye girip Your invitations girip ordan ss alman gerekiyor invite almak = ban bu riskleri de göz önünde bulundurmak gerekiyor invite sisteminin amacı ya giveaway yaparsın yada yakın arkadasını siteye sokarsın açıklamanda ban riski de var diye ibare bulundurman daha iyi olur ban yerse d0landırıcı damgası yiyebilirsin + invite ı almak isteyen olursa 25 euro ödemeniz gerekiyor 3 gün içerisinde yoksa ban yersiniz

 
Son düzenleme:
kanıt olarak gösterdiğin discord mesajı siteye girip Your invitations girip ordan ss alman gerekiyor invite almak = ban bu riskleri de göz önünde bulundurmak gerekiyor invite sisteminin amacı ya giveaway yaparsın yada yakın arkadasını siteye sokarsın açıklamanda ban riski de var diye ibare bulundurman daha iyi olur ban yerse d0landırıcı damgası yiyebilirsin + invite ı almak isteyen olursa 25 euro ödemeniz gerekiyor 3 gün içerisinde yoksa ban yersiniz

1 ay değil mi o? değiştiler diye hatırlıyorum.
 
kanıt olarak gösterdiğin discord mesajı siteye girip Your invitations girip ordan ss alman gerekiyor invite almak = ban bu riskleri de göz önünde bulundurmak gerekiyor invite sisteminin amacı ya giveaway yaparsın yada yakın arkadasını siteye sokarsın açıklamanda ban riski de var diye ibare bulundurman daha iyi olur ban yerse d0landırıcı damgası yiyebilirsin + invite ı almak isteyen olursa 25 euro ödemeniz gerekiyor 3 gün içerisinde yoksa ban yersiniz

1 ay dostum + bilen biliyor zaten merak etme mesaj kasmak için yazma olmasa açmayız ban yemesi invate yüzünden imkansız !!!

1 ay değil mi o? değiştiler diye hatırlıyorum.
doğru
 
1 ay dostum + bilen biliyor zaten merak etme mesaj kasmak için yazma olmasa açmayız ban yemesi invate yüzünden imkansız !!!


doğru
imkansız değil öyle bir yerki ağzın açık kalır, invite sattığın için sende yersin
 
3 gün


invite satmak yüzünden ban yenir herhalde yeni girmişsin bu ortamlara
daha invite yazmasını bilmeyen birisinden kuralları bilmesini beklemek biraz saçma olmuş.


o zaman hesabının uid'sini ver, fatality hesabı olan bir arkadaşımda seni raporlasın. bakalım imkanlı mı değil mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt