sa

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aleyküm selam dostum teknik destek konusuna açmışsın hayırdır yardımcı olalım
Ama boş sa dediysen ban yersin dikkat et çünkü sohbet Muhabbet kısmına açman lazım
İyi günler :)
 
Aleyküm selam hayırlı cumalar
Birdahakine Destek değil de sohbet bölümüne konu açmanızı öneririm
 
Yanlış kategoriye konu açmaktan konu kapatılmıştır. Açılan kategori "Soru-Cevap"
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt