sa

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CANKTP
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
tam olarak katılıyorum spoofer asla alınmamalı ayrıca da offsetin ne oldugu hakkında gram fikri bile olmayan rosesoftwareden ve daha nice türemelerinden
diğerleriinin ismini yazmaya üşendim vetavare falanı filan bomboş herkez spoof satıyo kimseden alınmasın ben ders aldım sizde boş yere 1500 tl az da olsa vermeyin bunlara 1 kuruş para
 
diğerleriinin ismini yazmaya üşendim vetavare falanı filan bomboş herkez spoof satıyo kimseden alınmasın ben ders aldım sizde boş yere 1500 tl az da olsa vermeyin bunlara 1 kuruş para
eski shieldin ownerı olarak soyluyorum mılletı ne kazıkladı(lar)k adamın gram bılgısı yok lıfetıme oneclıck yerıne onetıme perm atıp daha hıle actırmıyolar patladıktan sonra lıfetıme hıle aldırıp onunlada ban yedırtıyorlardı :D tüm piyasa bu şekilde adam hilenin yanında spoofer verıyor neden acaba :D
 
eski shieldin ownerı olarak soyluyorum mılletı ne kazıkladı(lar)k adamın gram bılgısı yok lıfetıme oneclıck yerıne onetıme perm atıp daha hıle actırmıyolar patladıktan sonra lıfetıme hıle aldırıp onunlada ban yedırtıyorlardı :D tüm piyasa bu şekilde adam hilenin yanında spoofer verıyor neden acaba :D
veledi zina hepsi aga sese gel diyosun müsait değilim diyo 1 haftadır müsait değilmisin :SDFs
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt