ban durumu ne biliyormusun sunucu banımı yoksa global banmışuanlık publıc yoktur ama private vardır
sunucu banı yemezsin çok belli etmessen macroyu ama eac tespit ederse acımaz banlarban durumu ne biliyormusun sunucu banımı yoksa global banmı
ozaman rusta hile açmıyım main hesapsunucu banı yemezsin çok belli etmessen macroyu ama eac tespit ederse acımaz banlar
ban durumu ne biliyormusun sunucu banımı yoksa global banmı
spoof atsam aynı hesaptan giremiyorum dımı direk hesabada atıyoBelli edersen EAC yersin sunucu banı öyle kolay kolay yemezsin EAC Yersende Spoof tek çare.
kerneli saglam hile ve hep düzenli güncelleyen birinden almalısın yoksa ban yersinozaman rusta hile açmıyım main hesap
perm spof atarsan kalkıyor banın hesapta gidiyor ben sana hesap tedarik edebilirim istersen düzenli düzenlispoof atsam aynı hesaptan giremiyorum dımı direk hesabada atıyo
spoof atsam aynı hesaptan giremiyorum dımı direk hesabada atıyo
revolex öneririm 5 aydır kullanıyorum hiç sıkıntı çıkmadı lifetime 10 euroRust Macro Varmı legit mainlik