hilenın bypasslıgına görerust ta sekmeme açsam ban yermiyim main hesapta legit
hangi scriptrust ta sekmeme açsam ban yermiyim main hesapta legit
ya direk mause scriptshilenın bypasslıgına göre
öyleyse sıkıntı olmaz exe olsaydı ona göre ayar verirdimya direk mause scripts
ahkdan sıkıntı cıkmazAutoHotkey den scripts olur mu sence
Götünden uydurma nereye çıkmaz direkt ban yersin ahk scripti açarsan rust macro sistemini baştan aşağı yeniledi artık driver lazım fareye input gönderebilmek için.ahkdan sıkıntı cıkmaz
geçsene dcye ahk ile script calıstırayım ban yemezsem salıyosun cgyi?Götünden uydurma nereye çıkmaz direkt ban yersin ahk scripti açarsan rust macro sistemini baştan aşağı yeniledi artık driver lazım fareye input gönderebilmek için.
Tamam abisi sen ahk ile scriptlemeye devam et publisher ban yediğinde gelirsin 14710 saat rust oynamıs adama neyin ne olduğunu öğretmeye çalışman çok epikgeçsene dcye ahk ile script calıstırayım ban yemezsem salıyosun cgyi?