Rust Logitech scriptler dtmi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Floppy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Floppy

Tr 1 Yasuo
Master Üye
Katılım
26 Ağu 2022
Mesajlar
1,514
Beğeniler
387
İletişim
Rust Logitech scriptler dtmi şuan yoksa safemi
 
safe qq adamlar sence neden mouse makro scriptlerini dtlesin ?! safe ben kullanıyorum akıyor
kankam yorum yapmak için yorum yapma valla bak git tanışma konularından kas yorumunu

açıklık getiriyim klan olarak oynuyoruz aramızda bir kaç kişi daha kullanıyor sadece biz banlansak sıkıntı yok rust pahalı bi oyun değil indirimde 9 dolar sıkıntı olan
takımda olan herkesin sunucudan ban yemesi bu yüzden bu soruyu soruyorum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt