noEAC, ilk banı genellikle hesap banı olarak verir.
dostum kendı spooferım var zaten ozelkaldırmak istersen edgeyspoofer öneririm
edgeyin a*kaldırmak istersen edgeyspoofer öneririm
nie la en iyisiedgeyim a*asını
1 rapordan sonra ban atıyor üstüne anakartı serialini demiyorum model numarasını değişiyornie la en iyisi
valla 100 tickette 80 falan başarı oranına sahip yetkiliyim ben de1 rapordan sonra ban atıyor üstüne anakartı serialini demiyorum model numarasını değişiyor