Arkadaşlarımla beraber rust oynıcaz fakat 8 gb ram olduğumdan dolayı rustda sunucuya girerken oyundan atıyo donuyo sıkıntı çıkarıyo napmam gerek ram yukseltıcek zamanım yok şuan yapılabilcek bi şey varmı sizce
eyw bilgi icinramini yiyen uygulamaları görev yöneticisinden tespit edip kapat yine giremezsen format atmayı deneyebilirsin
guvenılırmıhone gg alıp optimizasyon yapabilirsin.
heryerde reklamını görüyorum bazı yayıncı ve bilinen youtuberlarda reklamını yapıyor o yüzden güvenilir gibi gözüküyor fakat net bir bilgim yok hiç kullanan birisiyle karşılaşmadımguvenılırmı
nası kurucamWindows superlite
İnternette ISO dosyası mevcut flabellege rufus ile kurup yapiyorsun YouTube de birsürü video varnası kurucam
hocam flash bellegım yok onun dısında toolu falan yokmu tweak gibiİnternette ISO dosyası mevcut flabellege rufus ile kurup yapiyorsun YouTube de birsürü video var