Sorun şurda hile açmadım .dhangi oyunlarda hile açtınız ?
anakartın 2. el mi?Sorun şurda hile açmadım .d
Hayır yıllardır kendim kullandığım anakartımanakartın 2. el mi?
peki steam hesabın sana mı ait yoksa internetten vs. mi aldınHayır yıllardır kendim kullandığım anakartım
Bana ait hocam steam vs. steam içerisindeki hiçbir oyunda hile kullanmadım sadece valoranttan banım var ve easy anti cheat bana yazılım kullandığımı söylüyor. Amacım banımı kaldırmakpeki steam hesabın sana mı ait yoksa internetten vs. mi aldın
neden ban yediğini çözemedim.Bana ait hocam steam vs. steam içerisindeki hiçbir oyunda hile kullanmadım sadece valoranttan banım var ve easy anti cheat bana yazılım kullandığımı söylüyor. Amacım banımı kaldırmak
hmm. rust hiç oynamadım ticket sistemi falan varsa atmayi denediniz mi?Sorun şurda hile açmadım .d