acevuitton
EMEKLİ MOD
- Katılım
- 4 Haz 2024
- Mesajlar
- 1,018
- Beğeniler
- 392
anakart?i7 11.ci nesil
anakart?i7 11.ci nesil
quantum yazıyor quantum benim sistem bilgisiyar 50k verdim vermez olaydim gidip kasa alsaydim keskeanakart?
bilseydim direkmen kasa alırdımekran kartıyla alakası yok laptop un işlemcileri leş
ekliyorum seni bakarmısınah ulan keske laptop almasaydim diyorum ya kasali alacaktim ne güzel
discord varmi
3050'li sisteme 50k vermek birazcık sacma olmamıs mıquantum yazıyor quantum benim sistem bilgisiyar 50k verdim vermez olaydim gidip kasa alsaydim keske
bilseydim direkmen kasa alırdım
istek kabul ettimekliyorum seni bakarmısın
taksitlen almiştim.3050'li sisteme 50k vermek birazcık sacma olmamıs mı
Laptop oyun için değildir, ama yinede ETS'de kasmaması lazım. İşlemci ve Ekran kartına göre İşletim sistemin ile alakalı bir problemde olabilir.quantum yazıyor quantum benim sistem bilgisiyar 50k verdim vermez olaydim gidip kasa alsaydim keske
bilseydim direkmen kasa alırdım
2.30ram mhz lerini söyleyebilir misin?
win11 var reis win 10 geceyimmi ? format atsam dosyalari sakla desem ekran karti driverlerim silinirmiLaptop oyun için değildir, ama yinede ETS'de kasmaması lazım. İşlemci ve Ekran kartına göre İşletim sistemin ile alakalı bir problemde olabilir.
laptoplar genel olarak masaüstüne göre cok daha kötü performans alır fazla beklentin olmasınarkadaşlar rtx3050 li laptopum var fakat ets2 olsun kasıyor arada sırada neden sizce ne yapmaliyim