Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bgxi geçen seneden bu ayın ocağına kadar kullandım marttan sonra ban dalgalarına takılmaya başladı gördüğüm kadarıyla. rtx ise bgxin pluginlerini çalıp oyuna farklı şekilde inject ediyor. 1 aydır rtxde ban yemedim ama dediğim gibi rtx pluginleri kendi kodlamıyor bgxten alıyor. fiyat olarak rtx daha ucuz ve yakın zamanda ban atmadığı için rtx öneririm. fakat arayüz olsun stabil çalışma olsun bgxte daha iyi.
bgx kullanıyorum da ban sorunu yok rage kullananlar ban yiyor bida g*tu doğrultamıyor spoofer atıp çözen var hwid flag şeysi mi ne oluyormuş rtx hiç kullanmadım ben de merak ediyorum aslında tıpa tıp aynısı diyorlar fiyat farkı olarak daha ucuz o kullanılabilir