Çözüldü rtx script ne durumda?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

warc0llapse

Platinum Üye
Katılım
17 Eki 2023
Mesajlar
107
Beğeniler
7
vanguard gelmeden önce güzel bir hileydi ban ratesi düşüktü şuan ne durumda alınır mı
 
3 kere scden banlandım 3üde hwid atmadı değişik bi şekilde şimdide başka bitane hanbot bypass denicem
 
şuan tüm scriptlerin %99 u ile aynı durumda yani dt ancak fiyat olarak bulabileceğin en f/p script eski bgx'te bulunan çoğu özellik içinde var
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
şuan tüm scriptlerin %99 u ile aynı durumda yani dt ancak fiyat olarak bulabileceğin en f/p script eski bgx'te bulunan çoğu özellik içinde var
sanmıyorum hanbot suan kullanışlı giib
 
bgx Crâck ben kullandım f/p ama şu durumlarını bilmiyorum eğer satın alırsan benimle iletişime geçersen sevinirim.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
işe yaramaz bgx olmasa rtx çöp ama bgx birşey cıkartır düzgün windos icin rtx de düzelir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt