RTX 5080

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Swezyx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Swezyx

King Von
Banned
Katılım
4 Eki 2025
Mesajlar
2,401
Beğeniler
912
İletişim
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
RTX 5080 alınırmı mağazamdan gelen para ile alıcam birazda kenarda para vardı onla birleştiricem alıcam dediğim gibi alınırmı? bi sorunu vesaire varmı kronik vesaire
 
hocam asus msi alabiliyorsanz alın galax gibi alt markalarda sıkıntılı olabilir onun yerine 4080 4090 daha uygun bence.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
hocam asus msi alabiliyorsanz alın galax gibi alt markalarda sıkıntılı olabilir onun yerine 4080 4090 daha uygun bence.
asus alırım zatende biryerde gördüm 50 serisinde sorunlar varmış o yüzden açtım konuyu
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
evet fazla akımdan dolayı kablolarda sıkıntı olabiliyor yaşamadan bilemeyiz ama garanti olsun diyorsanız bence 4090 falan şimdilik daha mantıklı.
eyw bakıcam
 
  • Beğen
Tepkiler: p4n
paran varsa reis alınır fiyatı seni rahatsız etmicekse al güzel bi ekran kartı ama düz olanlarından alma
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
paran varsa reis alınır fiyatı seni rahatsız etmicekse al güzel bi ekran kartı ama düz olanlarından alma
para konusu önemli değilde bir yerde karşıma çıktı bir sorunu varmış 50 serisi kartlarda o yüzden açtım
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt