tassakmı geciyon yoksa konu olsun diyemi attin200-300 tl lik banlantmayan lifetime hile varsa yazarmısınız
onunda bedavası var böyle konu açıcaktımda kimse oynamıyo diye paylaşmadımExecutor olmadan nasıl scripti çalıştırsın ?
Paylaşsan iyi olur.onunda bedavası var böyle konu açıcaktımda kimse oynamıyo diye paylaşmadım
Xeno kullan ii banlatmayan scipt secersen ban yemezsin200-300 tl lik banlantmayan lifetime hile varsa yazarmısın
Forumun yarısı oynuyor maalesef hocam.onunda bedavası var böyle konu açıcaktımda kimse oynamıyo diye paylaşmadım