Roblox External Python | AimBot Esp TriggerBot source

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DeccxL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geliştiren arkadaşlar forumda paylaşırsa sevinirim
 
Beyler geliştirmeye üşendiğim için sourceyi atıyorum suan full + full çalışıyor 2 3 kucuk bugu var
DW :
RAR ŞİFRESİ mustafa_canik

KULLANIM:
HİLE AÇICAGINIZ OYUNA GİRİN
main.py yi başlatın
(eğer oyun değişmek istiyorsanız hileyi kapayıp o oyuna giripde açın)

RESİMLER :


not : offsetleri brute force yaparak sureklı çeker bu yuzden fix yemesi için çok buyuk bir update lazım :))

BUGLAR VE ÇÖZÜMLERİ :
Yerin altında bir esp box gozukurse sunucudan çıkıp hileyi kapatın oyuna girip hileyi geri açınca duzelir duzelmez ise offsets.jsonu klasordan dışarı atın öyle açın öylede olmazsa geri koyun bida (BU BUG ÇOK NADİR ÇIKIYOR SEBEBİNİ ANLAMADIM AMA SİZİN KARŞINIZA ÇIKMAZ BİLE)

bazen aimbot sağ sola atıyo(fps dusukse) rageden fasta çekin speedi
bind kısmı buglu eğer listeningde kalırsa bidaha tıklayın olana kadar tıklayın işte

STATUS : WORKİNG/UNDETECTED

icine stealer koyup adoptmedeki cocukların petlerini calsam bozarmı
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Beyler geliştirmeye üşendiğim için sourceyi atıyorum suan full + full çalışıyor 2 3 kucuk bugu var
DW :
RAR ŞİFRESİ mustafa_canik

KULLANIM:
HİLE AÇICAGINIZ OYUNA GİRİN
main.py yi başlatın
(eğer oyun değişmek istiyorsanız hileyi kapayıp o oyuna giripde açın)

RESİMLER :


not : offsetleri brute force yaparak sureklı çeker bu yuzden fix yemesi için çok buyuk bir update lazım :))

BUGLAR VE ÇÖZÜMLERİ :
Yerin altında bir esp box gozukurse sunucudan çıkıp hileyi kapatın oyuna girip hileyi geri açınca duzelir duzelmez ise offsets.jsonu klasordan dışarı atın öyle açın öylede olmazsa geri koyun bida (BU BUG ÇOK NADİR ÇIKIYOR SEBEBİNİ ANLAMADIM AMA SİZİN KARŞINIZA ÇIKMAZ BİLE)

bazen aimbot sağ sola atıyo(fps dusukse) rageden fasta çekin speedi
bind kısmı buglu eğer listeningde kalırsa bidaha tıklayın olana kadar tıklayın işte

STATUS : WORKİNG/UNDETECTED

iyi baba ya
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt