ROBLOX EXTERNAL DEVLOG #1

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DeccxL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

DeccxL

DeccaL
Master Üye
Katılım
17 Ocak 2023
Mesajlar
1,863
Beğeniler
451
İletişim
Selamın Aleyküm hocamlar 1 2 saat uğraşarak bir external yaptım daha çok basit sadece esp aimbot traces var gui bile yapay zekadan yaptırdım o kadar ugrasmadım (sadece gui ai) onun dışında halla geliştiriyorum şöylede bir video bırakıyorum:



SON SURUM ROBLOXDA HATASIZ OLARAK ÇALIŞIYOR DAHA GELİŞTİRİCEM
 
Selamın Aleyküm hocamlar 1 2 saat uğraşarak bir external yaptım daha çok basit sadece esp aimbot traces var gui bile yapay zekadan yaptırdım o kadar ugrasmadım (sadece gui ai) onun dışında halla geliştiriyorum şöylede bir video bırakıyorum:



SON SURUM ROBLOXDA HATASIZ OLARAK ÇALIŞIYOR DAHA GELİŞTİRİCEM

ellerine sağlık dostum kolay gelsin
 
Selamın Aleyküm hocamlar 1 2 saat uğraşarak bir external yaptım daha çok basit sadece esp aimbot traces var gui bile yapay zekadan yaptırdım o kadar ugrasmadım (sadece gui ai) onun dışında halla geliştiriyorum şöylede bir video bırakıyorum:



SON SURUM ROBLOXDA HATASIZ OLARAK ÇALIŞIYOR DAHA GELİŞTİRİCEM

offsets ıstersen sunucuyu atayyımı? daha fazla gelıstırmen ıcın
 
hocam elinize saglik gui gelistirilebilir pub guiler var onlara bakın ai dan destek almak yerine
 
harika di,scord ulaşırsan seve seve yardımcı olurum roblox hakkında bilgiliyim
ben srcım var ondan mı aldınız bu ara da
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt