Tam olarak bilmedeğim için açtım bilmediğim 2-3 exploit varAynı konu 10 kez açılınca ud bir exploit çıkmayacak. Emulatör harici kullanabileceğin bir seçenek yok. Script olarak da Mv4 öneriyorum
en son electron vardı exploit olarak halen daha var ise onu denemeni tavsiye ederim(virüs var mı bilgim yok)Arkadaşlar başlıktada olduğu gibi şu an robloxda exploit yokmuş güvenli bir şekilde fakat yinede sormak istedim bee swarm simulator de kullanıcam bildiğiniz güvenli bir exploit varmı
Ama sen M.Ö. den bahsediyorsun kralen son electron vardı exploit olarak halen daha var ise onu denemeni tavsiye ederim(virüs var mı bilgim yok)
en son robloxa girdiğim zaman o zamandı kral napalımAma sen M.Ö. den bahsediyorsun kral

Anlıyorumen son robloxa girdiğim zaman o zamandı kral napalım![]()
reis paid olarak Matcha Free olarak Bunni ile Swift ama onlar daha update almadıkları için Velocity olabilirAnlıyorum