solara ratlı xeno kullansolara
pc'yi 2 kişi kullanmak istiyorsan açabilirsin benim kullandığım zamanlar xeno gayet iyi ve stabildi velocity de kullanılabilirxeno 1 hile bile açamıyor amk solara açıyo ej azndan
tam tersi kral solora kullandıktan 1 ay sonra fanlar uçuyor xenoda öyle bişey yokkisolora bab piro xeno miner var
velocity ratbyfrum venoxpc'yi 2 kişi kullanmak istiyorsan açabilirsin benim kullandığım zamanlar xeno gayet iyi ve stabildi velocity de kullanılabilir