AtakHelikopteri
Platinum Üye
- Katılım
- 14 Ağu 2025
- Mesajlar
- 129
- Beğeniler
- 52
- İletişim

Merhaba dostlar,
Roblox için executer yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da bulunmalı o da "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda.
Menü fotoğrafı:
Roblox için executer yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da bulunmalı o da "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Menü fotoğrafı:
