Roblox Executer

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AtakHelikopteri

Platinum Üye
Katılım
14 Ağu 2025
Mesajlar
129
Beğeniler
52
İletişim
Merhaba dostlar,
Roblox için executer yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da bulunmalı o da "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda.

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png
 
Merhaba dostlar,
Roblox için executer yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da bulunmalı o da "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda.

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png
abi roblax 999 robax atabilirmisin
 
Merhaba dostlar,
Roblox için executer yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da bulunmalı o da "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda.

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png
CiciKush Ne amk
 
Merhaba dostlar,
Roblox için executer yaptım bakarsanız sevinirim open source ama hazır buildlenmiş hali "cicikush\bin\x64\Debug\cicikush.exe" konumunda ve VantaAPI kullanarak yaptım .exe'nin bulunduğu konumda VantaAPI.dll dosyası da bulunmalı o da "cicikush\bin\x64\Debug\VantaAPI.dll" konumunda.

Menü fotoğrafı:
c8fcfve.png
unc ve sunc %kac
 
vantanın sıtesı veya dıscordu var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt