Roblox DLL API

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan millerz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

millerz

Yeni Üye
Katılım
30 Ağu 2025
Mesajlar
11
Beğeniler
0

Kolay gelsin arkadaşlar, nasil robloxda excutorum icin kendi apimi yaparim bu konuda bilgi verebilecek var mı nasil öğrenebilirim?

discord: 2014hook​

 
benim amacim direk apiyi kendim yapcam yinede tesekkurler dikkate alırım
 
elinde varsa dcden gönderebilir misin srcyi teşekkürler
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt