stringleri adam bi açık bırakmadığı sürece edemezsin fakat breakpointler koyarak analiz edebilir silinmemesini sağlayabilirsin (benim bildiğim böyle yanlıssa düzeltirsiniz)Pe iat oap anti tamper virtulazation mesela vöprotect ultra mutation mutation ne değiştirir nedir ne işe yarar
Birde this file maniplated or Crâcked hatası nasıl geçilir? Stirngleri nasıl deobfuscate ederiz
reis sana bir soru sormak istiyorumda şuan kırılması imkansıza yakın bu forumda .dll varmıdır yada nasıl yaparız laze falan cracklanmıyor diye birşey duydum mesela dllsi mi neytam olarak ne istediğini anlamadım biraz daha detaylı yazsan iyi olurdu
pe: portable executable .exe .dll vb dosyaları
iat: import address table programın kullandığı dll fonksiyonlarının adresini tutar
oep: original entry point - programın başlama yeri
anti tamper: programın değiştirilmesini vb. koruma
virtualization: kodu custom sanal işlemcide farklı komutlarla çalıştırmak
mutation: kodu her derlemede karmaşıklaştırır
this file manipülated or Crâcked hatası muhtemelen anti tamperden dolayıdır korumayı patchleyerek veya güvenilir patch injector kullanarak geçersin
string şifrelenmesi ise zaten runtimeda çözülüyor registerları takip ederek falan görürsün
1.dllin neyine Crâck atıcan anlamadımreis sana bir soru sormak istiyorumda şuan kırılması imkansıza yakın bu forumda .dll varmıdır yada nasıl yaparız laze falan cracklanmıyor diye birşey duydum mesela dllsi mi ney
1:. bazı dller açtıgında key soruyor 2.si genel olarak tüm hileler gerekli offset tarzı şeyleri kendi apilerinden çekmiyor mu zaten aaleafın baska birşey yaptıgını düsünüyorum acıkcası1.dllin neyine Crâck atıcan anlamadım
2.laze aslında şuan 100 kere cracklenmişti fakat aaleaf akıllılık yapıyor senin anlayacağın dilden konusursak hile için gerekli şeyi kendi sunucusundan çekiyor yani crackleseler bile aaleaf sunucuyu kapattığı gibi Crâck bosuna gidiyor
yok genelde offsetler projenin içine gömülüyor1:. bazı dller açtıgında key soruyor 2.si genel olarak tüm hileler gerekli offset tarzı şeyleri kendi apilerinden çekmiyor mu zaten aaleafın baska birşey yaptıgını düsünüyorum acıkcası
Kanka, offset’leri API’den çekmek zor bir şey değil ki. Emin misin tek ya da ana Crâck’lenmeme sebebinin bu olduğuna?yok genelde offsetler projenin içine gömülüyor
kanka vmp çözmesi zor bişe bellekteki halini alıp düzenlemen lazım ama anti debug var uğraştırır stringleri anca çalışırken yakalarsın kolay değil bilmiyorum yaPe iat oap anti tamper virtulazation mesela vöprotect ultra mutation mutation ne değiştirir nedir ne işe yarar
Birde this file maniplated or Crâcked hatası nasıl geçilir? Stirngleri nasıl deobfuscate ederiz