Çözüldü rawaccel hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Residea
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Residea

Gold Üye
Katılım
13 May 2024
Mesajlar
299
Beğeniler
28
selam rawaccel kullanmak ıstıyorum ama sızce bır ban rıskı var mıdır?
 
yok winexp ve rawaccel nerdeyse 2 yildir falan kullaniyorum bi sıkıntısını görmedim ama rawacceli iyi ayarlaman lazım angel snappingle kolay geliştirirsin ayarını kullan
 
nerdeyse 1 aydır falan kullaniyorum bi sıkıntısını görmedim ama rawacceli iyi ayarlaman lazım angel snappingle kolay geliştirirsin ayarını kullanırsan muq
 
yok winexp ve rawaccel nerdeyse 2 yildir falan kullaniyorum bi sıkıntısını görmedim ama rawacceli iyi ayarlaman lazım angel snappingle kolay geliştirirsin ayarını kullan
Sagolun hocam hazır ayar yapıcam zaten tıktokta falan paylasıyorlar onlardan yola çıkıcam

nerdeyse 1 aydır falan kullaniyorum bi sıkıntısını görmedim ama rawacceli iyi ayarlaman lazım angel snappingle kolay geliştirirsin ayarını kullanırsan muq
valla zamanında bende 1-2 hafta kullanmıstım fakat bazıları ban yedırdıgını belırtmıs bazı yerlerde o yuzden bır sorayım dedım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt