ratmı

temiz. kapatabilirsin

dosyayi da at
 
kıcından uyduranzi
image.png

Sus kardeşim, ama yine dosyayı atsan iyi olur.
 
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt