Oqefin anlattığı konudaki gibi değil benim raid sistemim.
Sata modedan raidi seçiyorum ondan sonra raid0 yapıp direk usb den mi başlatayım pc yi ?
İçinde raid driverleri ve uefi format flashı var.
Birde benim 3 tane diskim var 2 tanesi ssd 1 tanesi hdd farklı bir işlem yapmam lazım mı ?
Sata modedan raidi seçiyorum ondan sonra raid0 yapıp direk usb den mi başlatayım pc yi ?
İçinde raid driverleri ve uefi format flashı var.
Birde benim 3 tane diskim var 2 tanesi ssd 1 tanesi hdd farklı bir işlem yapmam lazım mı ?