Hile kontrol için discord'a gitLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
bu banı kaldırmak için gerkli olanlar nedşr
ragemp banı sunucu banı değil + olarak hile kullandım zatenHile kontrol için discord'a git
tamam dostum bende diyorumki banının açılmasını istiyorsan discord'a gidiceksin böyle böyle oldu diyiceksin hile kontrolüne çekiceklerragemp banı sunucu banı değil + olarak hile kullandım zaten
ulan kafan yokmu adam diyorki spof vs diyor kafasıını yere sürttügüm hilesi var kontrolle gitse hiolesi var o kafanı varya duvara vurmak lazımtamam dostum bende diyorumki banının açılmasını istiyorsan discord'a gidiceksin böyle böyle oldu diyiceksin hile kontrolüne çekicekler
İlk olarak adam neden bu var diyor bende diyorum anti cheat hile algılamış discord'a gidip ochean giriceksin diyorum, İkinci olarak beynin %1ini bile kullanamıyorsan çık git bu forumdanulan kafan yokmu adam diyorki spof vs diyor kafasıını yere sürttügüm hilesi var kontrolle gitse hiolesi var o kafanı varya duvara vurmak lazım
la ragemp nin sunucusuna mı gidecek adam server banı değil kanka spoof vs gibi bir şey arıyo bu adam zaten pcsinde hile var gitse nolucak ordan da ucururlarİlk olarak adam neden bu var diyor bende diyorum anti cheat hile algılamış discord'a gidip ochean giriceksin diyorum, İkinci olarak beynin %1ini bile kullanamıyorsan çık git bu forumdan
Kardeşim sen sıkıntılımısın? adam rage'e girerken o ac'ye yakalanıyor spoof istediği yer fln hani nerde yazıyorla ragemp nin sunucusuna mı gidecek adam server banı değil kanka spoof vs gibi bir şey arıyo bu adam zaten pcsinde hile var gitse nolucak ordan da ucururlar
bence sen sıkıntılısın kanka yoksayıyorum seni belki forum kalitem artarKardeşim sen sıkıntılımısın? adam rage'e girerken o ac'ye yakalanıyor spoof istediği yer fln hani nerde yazıyor
rage mp sunucu olarak %40 olarak sayılıyor çünkü kendi başına client bilmiyorsan bu konuya birdaha gelmebence sen özürlüsün kanka yoksayıyorum seni belki forum kalitem artar