RageMP hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CNtry
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

CNtry

Master Üye
Katılım
5 May 2024
Mesajlar
1,005
Beğeniler
125


bu banı kaldırmak için gerkli olanlar nedşr
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ragemp banı sunucu banı değil + olarak hile kullandım zaten
tamam dostum bende diyorumki banının açılmasını istiyorsan discord'a gidiceksin böyle böyle oldu diyiceksin hile kontrolüne çekicekler
 
tamam dostum bende diyorumki banının açılmasını istiyorsan discord'a gidiceksin böyle böyle oldu diyiceksin hile kontrolüne çekicekler
ulan kafan yokmu adam diyorki spof vs diyor kafasıını yere sürttügüm hilesi var kontrolle gitse hiolesi var o kafanı varya duvara vurmak lazım
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ulan kafan yokmu adam diyorki spof vs diyor kafasıını yere sürttügüm hilesi var kontrolle gitse hiolesi var o kafanı varya duvara vurmak lazım
İlk olarak adam neden bu var diyor bende diyorum anti cheat hile algılamış discord'a gidip ochean giriceksin diyorum, İkinci olarak beynin %1ini bile kullanamıyorsan çık git bu forumdan
 
İlk olarak adam neden bu var diyor bende diyorum anti cheat hile algılamış discord'a gidip ochean giriceksin diyorum, İkinci olarak beynin %1ini bile kullanamıyorsan çık git bu forumdan
la ragemp nin sunucusuna mı gidecek adam server banı değil kanka spoof vs gibi bir şey arıyo bu adam zaten pcsinde hile var gitse nolucak ordan da ucururlar
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
la ragemp nin sunucusuna mı gidecek adam server banı değil kanka spoof vs gibi bir şey arıyo bu adam zaten pcsinde hile var gitse nolucak ordan da ucururlar
Kardeşim sen sıkıntılımısın? adam rage'e girerken o ac'ye yakalanıyor spoof istediği yer fln hani nerde yazıyor
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
bence sen özürlüsün kanka yoksayıyorum seni belki forum kalitem artar
rage mp sunucu olarak %40 olarak sayılıyor çünkü kendi başına client bilmiyorsan bu konuya birdaha gelme
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt