py kodu calısıyo dımı kodunun en ust kısmını atsana kutuphanelerıyok olmuyo hata mesajı yok / kapanıyo
yok py normal açınca açılıyor ama pyinstaller / nuitka falan derleyince açılmıyorherhangi bir json veya başka hata varmı ?
lib ler uyuşmuyor olabilir yada nuitkanın bastığı obf bozmuşturyok py normal açınca açılıyor ama pyinstaller / nuitka falan derleyince açılmıyor
denedim reis hata mesajı falan yokcmdyi acıp exeyi surukle enterle hata gelirse at buyuk ihtimalle pyisntaller ile buildlerken hata yaptın
bi sen akıllısıncmd de python diye yolu belirtip çalıştırıyosundur umarım, olm zaten yapay zekaya yaptırmıyo musun sorsana ona bize niye soruyosun, cmd den yolu belirtip çalıştırınca ne hatası veriyor baktın mı?
pyinstaller ile buildlerken modülleri import ederek buildlebi sen akıllısın
import ederek buildliyorum zaten hata mesajı vermiyor import etmedende denedım ettiğim import hatasını vermiştipyinstaller ile buildlerken modülleri import ederek buildle