Python decompile ?/10

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan beybaba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
dün konuda çırakiyesiyle bi adamın üzerine 2 kişi gittiler adam haklarını verdı sonra 3üde ban yedı
kim hakkımızı vermis la köylü çalışmayan toolu unpacker diye sunmus hakkını verdik silindi nuitkadan srcyi çıkarmam için dileniyodu dmde 2 güne güya unpacker yapmış bildediğin konular hakkında gelip nudeli pp ile konuşman aşırı komik :haha:
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kim hakkımızı vermis la köylü çalışmayan toolu unpacker diye sunmus hakkını verdik silindi nuitkadan srcyi çıkarmam için dileniyodu dmde 2 güne güya unpacker yapmış bildediğin konular hakkında gelip nudeli pp ile konuşman aşırı komik :haha:
yok kanka adam hakkını verdı baya baya sonrada dışarı ittiler sizide
 
yok kanka adam hakkını verdı baya baya sonrada dışarı ittiler sizide
nası hakkımı verdi la ragebaitine kandık diye ban yedik amınagoyuım :haha: herbokologluğunu güzel yapıyorsun ama ciddi diyorum eski kitle olsa zorbalarlardı seni ama artık forumda adam olan üyenin sayısını herbokologlar geçiyor biz napalım
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
nası hakkımı verdi la ragebaitine kandık diye ban yedik amınagoyuım :haha: herbokologluğunu güzel yapıyorsun ama ciddi diyorum eski kitle olsa zorbalarlardı seni ama artık forumda adam olan üyenin sayısını herbokologlar geçiyor biz napalım
he aynen cok komıksın sanalcı emojisi falan eski üye tmm hakkınıda verdiler bu arada
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt