Goop
Diamond Üye
- Katılım
- 17 Eki 2024
- Mesajlar
- 777
- Beğeniler
- 175
yani sizde haklısınız vm temelde hiçbişey yapmıyorsan kastınız direk print(code) atabiliyorsunuz onada şimdilik çözüm bulamadım ama aslen ona çözüm bulabilsem baya bişey yapıyor vmbahsettiğin kadar ekstrem yöntemler uygulamadım, hook işine girişsem öyle de çözülürdü ama exec'i 100 defa tekrarlayınca obfuscation iyi olmuyor, eklediğin VM temelde hiçbir şey yapmıyor.
obfin kendisi public zaten vm + antihook denedim sadeceyani sizde haklısınız vm temelde hiçbişey yapmıyorsan kastınız direk print(code) atabiliyorsunuz onada şimdilik çözüm bulamadım ama aslen ona çözüm bulabilsem baya bişey yapıyor vm