kanka çok fazla oynamıyorum şuan rank gümüş hile de var aslındaEmülatörün genel sorunu bu . Rankın ney ?
bakalım yaptım inşallah bulurTakımlı kasıyor isen maç bulması kolay olur aslında otomatik eşleşmeyi kapatıp oynamayı dene . Eğer yine aynı olursa eşleşme dilin Türkçe de ise onu da değiştir ingilizce - hiç biri olarak yap bulur maçı
4 lü de buluyordu bende sadeceBeyler şuan emulatorden oynayıp gırıcek var mı beraber girelim tek başıma maç bulmuyor neden acaba 15 dakıka aratıyorum 1 tane maç bulmuyor ?
Allah Allahtek sarmıyo ya takımlıda bulmuyor![]()
damn †#3203 ekle kankakanka dc varsa ekleyim, oynayalım