eyvallah dostum sorun çözüldüVCRUNTİME_140_1.DLL DOSYASINI İNDİRİP SYSTEM32 VEYA 64 E ATMAN LAZIM HANGİ BİT DEYSEN
rica ederim iyi gecelereyvallah dostum sorun çözüldü
Hile ile sıkıntı olabilir üyelikle alakalı sorun yokprogramı açıyorum ' waiting for the game' dedikten sonra giriyorum ama tekrar loader bölümüne geliyor ve hile açılmıyor. benim üyelik eski olduğu için mi böyle? bu şimdiki güncellemeden önce almıştım ama kullanıcı adı ve parolayı kabul ediyor. bilgin var mı?
yok aga ya denedim her yolu olmuyor. macro açılıyor ama ESP açılmıyorLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirbu dosyayı indirip system32/system64 içine at hangi biti kullanıyorsan
Hile ile sıkıntı olabilir üyelikle alakalı sorun yok
geldi boş yorumcuVCRUNTİME_140 arkadaşın dediği gibi sorunu kökten çözer
sorunun çözüldüğünü söyledim ama yine de eyvallahVCRUNTİME_140 arkadaşın dediği gibi sorunu kökten çözer