ptt kargo

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan qucht
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qucht

Gold Üye
Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
401
Beğeniler
68
Merhabalar yaşadığım olayı özetleyeceğim geçen hafta sonu sahibinden aracılığıyla rasberry pi aldım ancak adresi yurda girdim hafta sonu yurtta kalacağım için. neyse güvenliğe haber ettim kargom gelecek diye ondan sonra çarşamba günü şiddetli bir baş dönmesiyle uyandım ne yaparsam yapıyım geçmeyen bi baş dönmesi vardı hastaneyle uğraşırken perşembe günü vertigo olduğum ortaya çıktı perşembe günü memlekete döndüm rapor verildiği için okul vs gitmedim evde yatarken cuma günü kargo teslim edildi diye gözüküyordu içim rahatladı kargoyu teslim alan adı kısmında benim isim soy ismimin baş harfleri vardı akşama doğru nedense içime kurt düştü güvenliği arayım dedim kargoyu aldı mı diye neyse aradım ve kargoyu almadığını söyledi adresin doğru olduğunada eminim farklı kişiler benimle aynı adresi girmelerine rağmen teslim alıyorlar kargolarını. güvenlik abi öyle diyince ptt kargo merkezini aradım saat 11 civarıydı cuma günü durumu anlattım şubenin numarasını verdiler cumartesi açık diye biliyordum 3 4 defa aramama rağmen kimse açmadı bu gün yurda geri geldim kargoya bakmak için kimse almamış kargoyu belki başka hizmetli almıştır diye düşünüyordum onlarda değil yarın tekrardan şubeyi aramayı deneyeceğim siz ne düşünüyorsunuz konu hakkında sizce ne yapmalıyım fazlada bi bilgim yok kargolar hakkında yarın aradığımda sormam gerekenler nedir bilen birisi varsa çok süper olur
 
Merhabalar yaşadığım olayı özetleyeceğim geçen hafta sonu sahibinden aracılığıyla rasberry pi aldım ancak adresi yurda girdim hafta sonu yurtta kalacağım için. neyse güvenliğe haber ettim kargom gelecek diye ondan sonra çarşamba günü şiddetli bir baş dönmesiyle uyandım ne yaparsam yapıyım geçmeyen bi baş dönmesi vardı hastaneyle uğraşırken perşembe günü vertigo olduğum ortaya çıktı perşembe günü memlekete döndüm rapor verildiği için okul vs gitmedim evde yatarken cuma günü kargo teslim edildi diye gözüküyordu içim rahatladı kargoyu teslim alan adı kısmında benim isim soy ismimin baş harfleri vardı akşama doğru nedense içime kurt düştü güvenliği arayım dedim kargoyu aldı mı diye neyse aradım ve kargoyu almadığını söyledi adresin doğru olduğunada eminim farklı kişiler benimle aynı adresi girmelerine rağmen teslim alıyorlar kargolarını. güvenlik abi öyle diyince ptt kargo merkezini aradım saat 11 civarıydı cuma günü durumu anlattım şubenin numarasını verdiler cumartesi açık diye biliyordum 3 4 defa aramama rağmen kimse açmadı bu gün yurda geri geldim kargoya bakmak için kimse almamış kargoyu belki başka hizmetli almıştır diye düşünüyordum onlarda değil yarın tekrardan şubeyi aramayı deneyeceğim siz ne düşünüyorsunuz konu hakkında sizce ne yapmalıyım fazlada bi bilgim yok kargolar hakkında yarın aradığımda sormam gerekenler nedir bilen birisi varsa çok süper olur
kargo şirketini ara iznin olmadan teslim etmiyorlar normalde benım her kargom sms ile dogrulanıp verılıyor evde degılsem bile arıyorlar garip durum fairy tail guzel anıme
 
kargo şirketini ara iznin olmadan teslim etmiyorlar normalde benım her kargom sms ile dogrulanıp verılıyor evde degılsem bile arıyorlar garip durum fairy tail guzel anıme
işte ne kargo kodu verdim kimseye ne başka bir şey yaptım sadece bende vardı hiç bir onaylama doğrulama olmadan benim ismime benden habersiz nasıl teslim yapıyorlar anlamıyorum bide animeyi izlemedim güzel diye pp yaptım rezero izliyom anlık
 
işte ne kargo kodu verdim kimseye ne başka bir şey yaptım sadece bende vardı hiç bir onaylama doğrulama olmadan benim ismime benden habersiz nasıl teslim yapıyorlar anlamıyorum bide animeyi izlemedim güzel diye pp yaptım rezero izliyom anlık
bal gibide yapıyorlar yaşandı onaylandı
 
bal gibide yapıyorlar yaşandı onaylandı
kargo kayıp şu anda sahibindende onaylandı sipariş para adamın hesabınada yattı iade gibi bir olayda olamıyacak artık elimde ne kargo nede param kaldı saçma sapan sistemleri yüzünden
 
kargo kayıp şu anda sahibindende onaylandı sipariş para adamın hesabınada yattı iade gibi bir olayda olamıyacak artık elimde ne kargo nede param kaldı saçma sapan sistemleri yüzünden
kuryeyi bul ara pttye söyle verir belki numarasını bi ihtimal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt