kardeş malmısın internette aradım hangisi iyi bilmiyorum yazdım buraya mesaj kasmak için yazmayın şuraya ne değişik insanlarsınız siz yabunu burda mi ariyosun kanka
aynen kankiyoo kasmiyorum![]()
ya gece gece paralımı gönderiyorlar sizi bi gitamkkankin degilim bu arada bra benle duzgun konus
tamam haber edersin bi arami ayri bu arada turkcemize sahip cikin ben turk milliyetcisiyim arkadas![]()
valla bilmiyorum hiç ama sağol önerin içinlunaproxy iyidir
ama önerim kendi ipv6 proxy sunucunu kurman