Çözüldü Proxy Açamıyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emeghara
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emeghara

Diamond Üye
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
651
Beğeniler
170
Dostlar port açmaya calısıyorum bilgisayarıma statik ip veriyorum modem arayüzüne geliyorum buradan açıyorum fakat checklediğim zaman kapalı gözüküyor var mı yardımcı olabilicek
NOT;KONU BAŞLIĞINI YANLIŞ YAZMISIM DALGINLIĞIMA GELMİŞ KUSURA BAKMAYIN
 
Son düzenleme:
Dostlar port açmaya calısıyorum bilgisayarıma statik ip veriyorum modem arayüzüne geliyorum buradan açıyorum fakat checklediğim zaman kapalı gözüküyor var mı yardımcı olabilicek
NOT;KONU BAŞLIĞINI YANLIŞ YAZMISIM DALGINLIĞIMA GELMİŞ KUSURA BAKMAYIN
ngrok sadece tcp port acmaya yariyor
ayrica statik ip icinde bir miktar para odemen gerekiyor o parayi odediysen musteri temsilcisi ile konusabilirsin yardimci olurlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt