Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Programın içeriğindeki anti debug'dan ötürü açamıyorsunuz. Tabii bunu geçmeninde bir çok yolu, yordamı var. Debuggerinizin veya açmak istediğiniz reverse programının window title ve locationu'nu değiştirirseniz algılıyamaz.
Title/Class name Changer veya exe adı değiştirmek amatörce yapıldıysa işe yarayabilir ama driver kontrol ediyorsa patchlemekten başka çaren yok. Yada wireshark kullan.