Çözüldü Performans ödevi yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan HTS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HTS

1kez
Master Üye
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,486
Beğeniler
341
İng performans için bir video çekmem lazım fakat bu video yu çekerken gözlerimin kameraya bakması lazım bunun bir programı gibi bir şeyi var mı gözlerimi kameraya bakıyormuş gibi gösterecek?
 
Şu konuyu okuduktan sonra tekrardan lisenin ortam dışında insana hiçbir şey katmadığını bir kez daha anladım. Verdikleri ödeve bak, liseye giden bir insana performans ödevi olarak neden videolu ödev verirsin ki? Aşırı garip, anlam veremiyorum.

Soruna gelecek olursak deepfake ile de zor yaparsın bu sistemi. Yani deepfake ile bunu yapacak bilgin varsa okuma zaten xD 3 günlük dünya bak kameraya gitsin, bunu düşünerek zamanını heba etme, değmez.
 
Şu konuyu okuduktan sonra tekrardan lisenin ortam dışında insana hiçbir şey katmadığını bir kez daha anladım. Verdikleri ödeve bak, liseye giden bir insana performans ödevi olarak neden videolu ödev verirsin ki? Aşırı garip, anlam veremiyorum.

Soruna gelecek olursak deepfake ile de zor yaparsın bu sistemi. Yani deepfake ile bunu yapacak bilgin varsa okuma zaten xD 3 günlük dünya bak kameraya gitsin, bunu düşünerek zamanını heba etme, değmez.
Artık çoğu üniversite ve lisede ödevi yaptığını anlatan ve sunmanı isteyen video içerikleri isteyebiliyorlar şahsen benim okuduğum üniversitede çoğu ders için durumlar bu şekilde görüntülü olarak bunu bunu yaptım burda şumu yaptım gibi anlatım yapmamız isteniyor
 
Artık çoğu üniversite ve lisede ödevi yaptığını anlatan ve sunmanı isteyen video içerikleri isteyebiliyorlar şahsen benim okuduğum üniversitede çoğu ders için durumlar bu şekilde görüntülü olarak bunu bunu yaptım burda şumu yaptım gibi anlatım yapmamız isteniyor
Üniversite'de istenebilir normal gerekli olabilir ama liseye giden bir çocuğa böyle bir ödevi vermeleri garip. Lise eğitimi zaten başlı başına saçmalık.
 
Üniversite'de istenebilir normal gerekli olabilir ama liseye giden bir çocuğa böyle bir ödevi vermeleri garip. Lise eğitimi zaten başlı başına saçmalık.
Artık çoğu ödevin chatgptye yaptırılmasından kaynaklı bir sunum isteniyor olabilir, okulların çoğunu ele geçirmiş durumda. Hocamız son proje ödevinde tüm ödevler kopya kontrolume girdiğinde 94% eşleşme çıktığını söyledi. Durum böyle olunca öğrencileri ayırmanın yolu süre kısıtlaması veya görüntülü şekilde kanıtlamaktan geçiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt