Hangi browser kullanıyorsan browserın cookielerinin olduğu klasörü yedekle (uygulama ise uygulamayı yedekle) format at geri o klasörleri kur. tavsiyem epostalarına erişimin varsa şifreleri sıfırla.beyler pcde minining yapılıyorda nasıl temizliyebilirim formatı kesin çözüm? çünkü şifrelerini bilmediğmi hesaplar var
formattan sonra sıfırlayacağım cookie olayınada göz atıcağım. ama virus varmı emin olamadımHangi browser kullanıyorsan browserın cookielerinin olduğu klasörü yedekle (uygulama ise uygulamayı yedekle) format at geri o klasörleri kur. tavsiyem epostalarına erişimin varsa şifreleri sıfırla.
bence atma malvarebytes yükle tarat bişe çıkmazsa önemi yokbeyler bilemedim olmayadabilir. ilk görev yöneticisini açtığımda bi süreline disk kullanımı %50 gösteriyordu cpuda normalde %10lardayken %20 felan olduda şuanda birşey gözükmüyor bilemedim sizce atıyımmı?
formattan sonra sıfırlayacağım cookie olayınada göz atıcağım. ama virus varmı emin olamadım
nasıl yedekliceğiimi bulamadım
bence atma malvarebytes yükle tarat bişe çıkmazsa önemi yok
Malwarebytes ile virüs olup olmadığını kontrol edebilirsin.
yapılır knkbeyler pcde minining yapılıyorda nasıl temizliyebilirim formatı kesin çözüm? çünkü şifrelerini bilmediğmi hesaplar var
5 tane virus çıktı aw saddsadsadsa napiyim atiyimmi format sadece silmek içime sinmez gibi![]()
istek attımDiscord’tan ulaş bana yardımcı olayım