Üstte ufacik sekilde kaydediyor butun resimleriPc de ekran görüntüsü alıp paint ile kaydediyorum ama böyle kaydediyor.
Nasil çözebilirim?
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Ayarlara bakayim bidiscordda bır odaya ctrl + v yap bitti paint tuval boyutunu 1920/1080 yap
Harici program mi buLightshot kullan.
Ne alaka la.monitör ile ilgili olabilir