pc ratlımı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Cloudz912
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Cloudz912

Banned
Katılım
30 Tem 2025
Mesajlar
804
Beğeniler
64
İletişim
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
görev yöneticisinde benim adımla çalışan bir svchost , runtimebroker gibi şeyler var normalde svchost gibi şeyler system adı ile çalışıyor diye biliyorum
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ne alaka la ratla
kanka 2 gün önce format attım format atmadan önce pcmde microsoft teams falan çalışıyordu bunuda microsoft virüs algılıyordu ve en son system32 nin içine birşey kopyalandığını görmüştüm eset indirdim masaüstü pencere yöneticisimidir nedir onu virüs falan buluyodu her neyse ondan dolayı sordum
 
ya bilgisayar mavi ekran yedi virüs klasör geç açıldı virus uygulama hata verdi virus ya babacanlar rat yediyseniz emin olun adam password çekip botnetine katıp gidicek niye bu kadar kasıyosunuz paranoyak olmayın bu kadar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt