reis çok temel ayarları yaptıysan bir de şunu deneyebilirsin pil gücünü planla diye bir şey var ordan tasarruf modu var performans modu var performans modunu seçersen daha iyi fps alırsınArkadaşlar bilgisayarım kötü benim bilinmedik işe yarayan ayarlar varmı FPS arttırmak için çünkü ytden v.s heryerden baya ayar yaptım bekledigim performansı alamadım bilinmedik ayarlar varmı cevaplarsanız sevinirim
performans modunu seçebilir ama az önce internetten araştırdım bilgisayara zarar verebilirmiş pil gücü olarakPerformans modunu sec
Laptop kullanırsan fps kaybı çok yaparsın bu ayarları deneArkadaşlar bilgisayarım kötü benim bilinmedik işe yarayan ayarlar varmı FPS arttırmak için çünkü ytden v.s heryerden baya ayar yaptım bekledigim performansı alamadım bilinmedik ayarlar varmı cevaplarsanız sevinirim