Oyun yardımı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 2001
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

2001

Silver Üye
Katılım
23 Şub 2025
Mesajlar
86
Beğeniler
31
nerden baksanız 1 aydır drug dealer simulator 1 oynuyorum seviye olarak bayağı ilerledim ve villa bölümünü açtım.

şimdi benim sistemim gayet iyi bir sistem valorantta yüksek ayarlarda 300 350 fps alıyorum aynı şekilde bu oyundada yüksek ayarlarda oynuyorum oyundaki villaya girdiğimde fps 20 25lere kadar düşüyor grafikleri en düşüğe almama rağmen aynı değişen bir şey yok çözmeye çalışırken şunu fark ettim odaya ışık koyunca fps 20 25 oluyor koymayınca 60 civarlarında oluyor ne yapmalıyım
 
Villa alanlarındaki FPS düşüşü muhtemelen optimize edilmemiş oyun varlıkları veya bu bölgelerde aynı anda çok fazla nesnenin yüklenmesinden kaynaklanmaktadır.

Temel olarak, sizinki gibi sağlam bir PC bile oyun motoru belirli alanlarda zorlanırsa tıkanıp kalabilir.

Denenebilecek hızlı bir çözüm, mümkünse çizim mesafesini daha da düşürmek veya oyun izin veriyorsa nesne yoğunluğunu azaltmaktır. Ayrıca, bazen diğer oyuncular bu tür sorunlar için düzeltmeler oluşturduğundan, topluluk yamaları veya modları olup olmadığını da kontrol edebilirsiniz. Ayarlarda bunun mümkün olup olmadığını kontrol etmedim.
nerden baksanız 1 aydır drug dealer simulator 1 oynuyorum seviye olarak bayağı ilerledim ve villa bölümünü açtım.

şimdi benim sistemim gayet iyi bir sistem valorantta yüksek ayarlarda 300 350 fps alıyorum aynı şekilde bu oyundada yüksek ayarlarda oynuyorum oyundaki villaya girdiğimde fps 20 25lere kadar düşüyor grafikleri en düşüğe almama rağmen aynı değişen bir şey yok çözmeye çalışırken şunu fark ettim odaya ışık koyunca fps 20 25 oluyor koymayınca 60 civarlarında oluyor ne yapmalıyım
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt