2001
Silver Üye
- Katılım
- 23 Şub 2025
- Mesajlar
- 86
- Beğeniler
- 31
nerden baksanız 1 aydır drug dealer simulator 1 oynuyorum seviye olarak bayağı ilerledim ve villa bölümünü açtım.
şimdi benim sistemim gayet iyi bir sistem valorantta yüksek ayarlarda 300 350 fps alıyorum aynı şekilde bu oyundada yüksek ayarlarda oynuyorum oyundaki villaya girdiğimde fps 20 25lere kadar düşüyor grafikleri en düşüğe almama rağmen aynı değişen bir şey yok çözmeye çalışırken şunu fark ettim odaya ışık koyunca fps 20 25 oluyor koymayınca 60 civarlarında oluyor ne yapmalıyım
şimdi benim sistemim gayet iyi bir sistem valorantta yüksek ayarlarda 300 350 fps alıyorum aynı şekilde bu oyundada yüksek ayarlarda oynuyorum oyundaki villaya girdiğimde fps 20 25lere kadar düşüyor grafikleri en düşüğe almama rağmen aynı değişen bir şey yok çözmeye çalışırken şunu fark ettim odaya ışık koyunca fps 20 25 oluyor koymayınca 60 civarlarında oluyor ne yapmalıyım