konusu nediryok.tlou oyna
The Last of Us (TLOU) 1. oyun, kıyamet sonrası bir dünyada geçen, duygusal yönü güçlü bir aksiyon-macera oyunudur. Oyun, insanlığı etkileyen ölümcül bir mantar enfeksiyonu sonucu toplumun çökmesinin ardından hayatta kalmaya çalışan karakterlerin hikayesini anlatır.konusu nedir
sniper elite falan cok sıkıcı oyunlar.başyapıtları oynamalıSniper Elite, Metal Gear Solid ve Splinter Cell bakabilirsin
Aslında çoğu sıkıcı değil. Çok severek oynamıştım. O zamanlar Pentium işlemcili bir bilgisayarım vardı, hey gidi zaman hey... Keskin nişancı oyunları biraz gizlilik ve keskin nişancılık bir arada içerdiği için, düşmanları sessizce ve uzaktan etkisiz hale getirme üzerine kurulu oluyor. Bu yüzden oyun biraz yavaş ilerliyor ve belki o da sıkıcı gelebilirsniper elite falan cok sıkıcı oyunlar.başyapıtları oynamalı
kendi elimlede yazayım.knk oyun joel ve ellie arasında geçiyor..dünyada zombi salgını var.ellie bağışıklığı olan bir kız.bizim ''görevimiz'' bu annesiz babasız kızı ateşböceklerine götürmek.o kızla bağ kuruyoruz cocugumuz gibi oluyor falan işte oyna senkonusu nedir
adamın pentium bilgisayarı olmadıgını varsayıyorum.sen ozaman oynayabildiğin için eğlenmişsindir.tlou yada unc mu daha iyi sniper elite mi(ilk defa bu oyunları oynayacak olan biri için)Aslında çoğu sıkıcı değil. Çok severek oynamıştım. O zamanlar Pentium işlemcili bir bilgisayarım vardı, hey gidi zaman hey... Keskin nişancı oyunları biraz gizlilik ve keskin nişancılık bir arada içerdiği için, düşmanları sessizce ve uzaktan etkisiz hale getirme üzerine kurulu oluyor. Bu yüzden oyun biraz yavaş ilerliyor ve belki o da sıkıcı gelebilir