oyun önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xarswe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xarswe

Master Üye
Katılım
18 May 2024
Mesajlar
904
Beğeniler
119
bildiğiniz hitman gibi oyunlar varmı
 
uncharted hitman gibimi bilmem de aşırı sarıyor dun 5 6 saat aralıksız oynadim hitman gibi bende cok aradim bulamadim belki assasins olabilir
 
The Last of Us (TLOU) 1. oyun, kıyamet sonrası bir dünyada geçen, duygusal yönü güçlü bir aksiyon-macera oyunudur. Oyun, insanlığı etkileyen ölümcül bir mantar enfeksiyonu sonucu toplumun çökmesinin ardından hayatta kalmaya çalışan karakterlerin hikayesini anlatır.


Konu (Spoilersız):
Oyunda, geçmişinde büyük kayıplar yaşamış sert bir adam olan Joel ile, bağışıklık taşıdığı düşünülen genç bir kız olan Ellie arasında gelişen yolculuk ve ilişki merkezde yer alır. İkilinin, tehlikeli bölgelerden geçerek Amerika'nın farklı yerlerine yaptıkları yolculuk boyunca hem insanlar hem de enfekte varlıklarla karşılaştıkları gerilim dolu ve duygusal bir hikaye anlatılır.


Hikaye; insanlık, kayıplar, umut ve bağ kurma temalarını işler. Aksiyonun yanında derin karakter gelişimi ve atmosferiyle öne çıkar.<<<<CHATGPT<<<<
 
Sniper Elite, Metal Gear Solid ve Splinter Cell bakabilirsin
 
sniper elite falan cok sıkıcı oyunlar.başyapıtları oynamalı
Aslında çoğu sıkıcı değil. Çok severek oynamıştım. O zamanlar Pentium işlemcili bir bilgisayarım vardı, hey gidi zaman hey... Keskin nişancı oyunları biraz gizlilik ve keskin nişancılık bir arada içerdiği için, düşmanları sessizce ve uzaktan etkisiz hale getirme üzerine kurulu oluyor. Bu yüzden oyun biraz yavaş ilerliyor ve belki o da sıkıcı gelebilir
 
kendi elimlede yazayım.knk oyun joel ve ellie arasında geçiyor..dünyada zombi salgını var.ellie bağışıklığı olan bir kız.bizim ''görevimiz'' bu annesiz babasız kızı ateşböceklerine götürmek.o kızla bağ kuruyoruz cocugumuz gibi oluyor falan işte oyna sen

Aslında çoğu sıkıcı değil. Çok severek oynamıştım. O zamanlar Pentium işlemcili bir bilgisayarım vardı, hey gidi zaman hey... Keskin nişancı oyunları biraz gizlilik ve keskin nişancılık bir arada içerdiği için, düşmanları sessizce ve uzaktan etkisiz hale getirme üzerine kurulu oluyor. Bu yüzden oyun biraz yavaş ilerliyor ve belki o da sıkıcı gelebilir
adamın pentium bilgisayarı olmadıgını varsayıyorum.sen ozaman oynayabildiğin için eğlenmişsindir.tlou yada unc mu daha iyi sniper elite mi(ilk defa bu oyunları oynayacak olan biri için)
 
Assassin’s Creed serisinin oyunlarını oynayabilirsin sarar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt