- Katılım
- 28 Eyl 2024
- Mesajlar
- 2,502
- Beğeniler
- 1,275
Ne diyon sen bende cnc operatörüyüm.Ben cnc ustasıyım
Çizim-tasarlama ya da yerleştirme çok çok daha iyi oluyor.
Ne diyon sen bende cnc operatörüyüm.Ben cnc ustasıyım
Çizim-tasarlama ya da yerleştirme çok çok daha iyi oluyor.
31 sarmaz ki bundaBen cnc ustasıyım
Çizim-tasarlama ya da yerleştirme çok çok daha iyi oluyor.
Sen operatörsün ben ustayım, operatörlüğü suriler yapıyor. Ben tasarım programlama yerleşim planlama yaparım sonrada metin2 oynarım beni bilen bilir .d.dNe diyon sen bende cnc operatörüyüm.
Sen operatörsün ben ustayım, operatörlüğü suriler yapıyor. Ben tasarım programlama yerleşim planlama yaparım sonrada metin2 oynarım beni bilen bilir .d.d
Kolay İş Allah zorlu versm
Sorumluluğu çok yoksa fiziken yaptığın bişi yok.Kolay İş Allah zorlu versm
Bizde okuldayken Tasarım Bölümünü Kapadılar Sadece Solid Nx Biliyorum Tasarımımda İyidir AmaSorumluluğu çok yoksa fiziken yaptığın bişi yok.
Etkinlik var sende katılolm forumdaki herkes masaüstü atıyor
yaptımda bakmadıkimse çok üzüldümEtkinlik var sende katıl