open source egitimi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan metzag
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

metzag

Master Üye
Katılım
17 Eki 2024
Mesajlar
1,671
Beğeniler
205
İletişim
arkadaslar simdi bi hilenin botun open sourcesini paylasab cok var hep goruyorum ama bunu nasil kullanicagimizi bilmiyorum ogrenmek istiyorum bu attiginiz open sourceler nasil kulanilir nasil acilir egitimi falan varmi bunun zor biseymi
 
OPEN SOURCE EĞİTİMİ
kanka ne ile derlendiyse o programı indiriceksin proje dosyasını açacaksın derleye basacaksın yukardan yeşil play tuşu olur genelde hata falan varsa da fixlersin ayrıca genelde release x64 olarak derlenir ama nasıl olması gerekiyorsa öyle yap projeden projeye değişebilir
 
arkadaslar simdi bi hilenin botun open sourcesini paylasab cok var hep goruyorum ama bunu nasil kullanicagimizi bilmiyorum ogrenmek istiyorum bu attiginiz open sourceler nasil kulanilir nasil acilir egitimi falan varmi bunun zor biseymi
visual studio yukluyosun geminiye yaz anlatır ordan gerekli bagımlılıkları kuruyosun sonra offset olsun menu ismi olsun onlar ordan degistirip derliyebilirsin menu tasarımı kısmındada kiro,cursor,antigravity den yardım alabilirsin senin yerine herseyi yapıp derliyor yazanlar zaten ayrı bi beyin özürlüsü zorbalamislar hemen
 
visual studio yukluyosun geminiye yaz anlatır ordan gerekli bagımlılıkları kuruyosun sonra offset olsun menu ismi olsun onlar ordan degistirip derliyebilirsin menu tasarımı kısmındada kiro,cursor,antigravity den yardım alabilirsin senin yerine herseyi yapıp derliyor yazanlar zaten ayrı bi beyin özürlüsü zorbalamislar hemen
adamsin
 
OPEN SOURCE EĞİTİMİ
kanka ne ile derlendiyse o programı indiriceksin proje dosyasını açacaksın derleye basacaksın yukardan yeşil play tuşu olur genelde hata falan varsa da fixlersin ayrıca genelde release x64 olarak derlenir ama nasıl olması gerekiyorsa öyle yap projeden projeye değişebilir
sende adamsin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt