Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bence bildirim gibi birşey olabilir örnek olarak diyelimki bi konu açtık kullanıcı konumuza cevap verdi bize tınnn diye bir ses gelebilir cevap verdiğine dahil
Sene olmuş 2026 hala MSN Messenger döneminden kalma tınnn sesi falan diyosun. Forum dediğin yerde günde onlarca mesaj atılıyor herkesin her aldığı cevapta cihazından saçma sapan ses çıksa millet cinnet geçirip siteyi anında terk eder.
Sene olmuş 2026 hala MSN Messenger döneminden kalma tınnn sesi falan diyosun. Forum dediğin yerde günde onlarca mesaj atılıyor herkesin her aldığı cevapta cihazından saçma sapan ses çıksa millet cinnet geçirip siteyi anında terk eder.
olm öneri yaptım herşeye bulaşmasana sümük gibi sen hem varmış öyle bişey bilmiyordum yeni öğrendim eğer olmasaydı öyle birşey gelseydi adamlar zaten kapatılabilir olarak yaparlardı aklın olsaydı onuda düşünürdün