önemli

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gvfv
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gvfv

Master Üye
Katılım
30 Ara 2024
Mesajlar
1,795
Beğeniler
376
şimdi abdde geceyse burda sabah onların gunesı arkasına donuk aysa bızım onune donuk sabahsa onlar 2 gunu 1 gunde yasıyorsa bız 1 gunu 1 gundemı yasıyoruz
 
anlamadım chatgptye sordum
Dünya döndüğü için Türkiye’de sabahken ABD’de gece olur. Biz Güneş’e dönükken onlar karanlıktadır. Herkes 1 günü 1 günde yaşar, sadece saatler farklıdır.
 
anlamadım chatgptye sordum
Dünya döndüğü için Türkiye’de sabahken ABD’de gece olur. Biz Güneş’e dönükken onlar karanlıktadır. Herkes 1 günü 1 günde yaşar, sadece saatler farklıdır.
bende ne sordugumu anlamadım
 
FcM0Gl7X0AEXWyJ.jpg
 
şimdi abdde geceyse burda sabah onların gunesı arkasına donuk aysa bızım onune donuk sabahsa onlar 2 gunu 1 gunde yasıyorsa bız 1 gunu 1 gundemı yasıyoruz
beynim yandı QWĞŞEÜĞŞQWÜĞŞEQW
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt