bende ne sordugumu anlamadımanlamadım chatgptye sordum
Dünya döndüğü için Türkiye’de sabahken ABD’de gece olur. Biz Güneş’e dönükken onlar karanlıktadır. Herkes 1 günü 1 günde yaşar, sadece saatler farklıdır.
sadece saat farkı var abd türkiye arasındabende ne sordugumu anlamadım
beynim yandı QWĞŞEÜĞŞQWÜĞŞEQWşimdi abdde geceyse burda sabah onların gunesı arkasına donuk aysa bızım onune donuk sabahsa onlar 2 gunu 1 gunde yasıyorsa bız 1 gunu 1 gundemı yasıyoruz