Merhaba yeni bir projeye başladım. Şuanda projede tam olarak 8.788 kod satırı bulunuyor. Şuanda bulunan korumalar:
Anti-Dump
Polymorphic Stub
Junk Code
Code Mutation
Anti-Tamper
Import Obfuscation (IAT)
Control Flow Flattening
VM Virtualization
Sizce bu toolun fiyatı ne kadar olmalı? Ve siz alırmıydınız?
Merhaba,
Son zamanlarda forumda hakkımda yapılan bazı yorumları görüyorum. Kimilerinin alay ettiğini, beni küçümsemeye çalıştığını ya da kötü niyetliymişim gibi davrandığını fark ettim. Açık konuşmak gerekirse, bu durum beni hem üzüyor hem de düşündürüyor.
Ben kimseye zarar vermek, dikkat çekmek ya da birilerini rahatsız etmek için burada değilim. Hayattaki tek amacım, elimden geldiğince iyi bir insan olmak, öğrenmek ve zamanla kendimi geliştirmek. Forumda da aynı niyetle bulunuyorum: bir şeyler paylaşmak, bir şeyler öğrenmek ve gerektiğinde katkı sağlamak.
Bazen yanlış anlaşılmalar...
Son zamanlarda forumda hakkımda yapılan bazı yorumları görüyorum. Kimilerinin alay ettiğini, beni küçümsemeye çalıştığını ya da kötü niyetliymişim gibi davrandığını fark ettim. Açık konuşmak gerekirse, bu durum beni hem üzüyor hem de düşündürüyor.
Ben kimseye zarar vermek, dikkat çekmek ya da birilerini rahatsız etmek için burada değilim. Hayattaki tek amacım, elimden geldiğince iyi bir insan olmak, öğrenmek ve zamanla kendimi geliştirmek. Forumda da aynı niyetle bulunuyorum: bir şeyler paylaşmak, bir şeyler öğrenmek ve gerektiğinde katkı sağlamak.
Bazen yanlış anlaşılmalar...
- NeuroCheats
- Cevaplar: 107
- Forum: Genel & Off Topic
