Ölüyorum

ElsGiyim

Gold Üye
Katılım
9 Ağu 2025
Mesajlar
266
Beğeniler
44
Merhaba aşırı kötüyüm arkadaşlar ateşim 41-42 dereceyi görüyor kusuyorum kaç saattir. Kızdan yeni ayrıldlm. Ondan dolayı olabilir mi acaba? İlaç içiyorum fayda etmiyor 1 kez bayıldım ne yapacağım? Lütfen cevap verin
 
acil'e git kral havale geçirmeden
 
112 arayıp acile gitmek :eek:
cg gelip post açmak;)

muhtemelen stresten oluyor git acile bi serum yada bi ilaç vursunlar düzelirsin bi kız içinde kendini derde sokma kalıcı hastalığa kadar gider sonu aşırı üzüntü
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Hastaneye gitme. Tek yapman gereken yatağına uzanıp uyumak, sonrasında her şey sona erecek
 
Buradan ne yapabiliriz ki acile gideceksin yani ne yapmamızı bekliyordun yada vur kafayı yatmaya çalış.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt