okula gitmeli miyim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kus

Doğalgaz yüksek geliyo
Banned
Katılım
5 Tem 2025
Mesajlar
416
Beğeniler
140
beyler okula gideyim mi 19 yaşındayım lise 1 deyim gitmiyorum kayıdım var yoklamada devamsiz olarak gözüküyorum kayıdımı falan sildireyim mi
 
19 Yaşında lise 1 deysen boşver gitme 14 yaşında çocukların arasında nabacan.
 
Sildir.
Gidersin sanayiye, usta olursun.
 
beyler okula gideyim mi 19 yaşındayım lise 1 deyim gitmiyorum kayıdım var yoklamada devamsiz olarak gözüküyorum kayıdımı falan sildireyim mi
direkt fabrikaya dostum kolay kolay iflah olmazsın sen lise 1 19 yaş ne aw 19 yaşında üni mezunu tanıdıklarım var
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
19 yaşında lise 1 ne amk çocuklarla 12. sııf piyasa atarsın
 
  • Hahaha
Tepkiler: Kus
Okul önemlidir, en azından lise diplomanı alsan bile, okulu sevmiyorsan lise diploman bile Türkiye şartlarıyla bir yerlere girebilmek için şart. Açıktan bile okursan yeterlidir senin için.
 
2 kere okulda sınıfta atılıyorsun okuldan yani inandırıcı gelmedi gibi.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt