direkt fabrikaya dostum kolay kolay iflah olmazsın sen lise 1 19 yaş ne aw 19 yaşında üni mezunu tanıdıklarım varbeyler okula gideyim mi 19 yaşındayım lise 1 deyim gitmiyorum kayıdım var yoklamada devamsiz olarak gözüküyorum kayıdımı falan sildireyim mi
yoklama falan nolcak19 Yaşında lise 1 deysen boşver gitme 14 yaşında çocukların arasında nabacan.
babamin telefoncusu var orda calisiyorumSildir.
Gidersin sanayiye, usta olursun.
sınıfa girince öğretmen sanalarlar seni amkbeyler okula gideyim mi 19 yaşındayım lise 1 deyim gitmiyorum kayıdım var yoklamada devamsiz olarak gözüküyorum kayıdımı falan sildireyim mi