SilverGrood
Gold Üye
- Katılım
- 29 Eki 2022
- Mesajlar
- 475
- Beğeniler
- 133
Rakip sitelerin temasını çekip paylaşsam herhangi bi problem olurmu
Xenforo & mybb & php
Xenforo & mybb & php
c.to paylaşırsan güzel olurRakip sitelerin temasını çekip paylaşsam herhangi bi problem olurmu
Xenforo & mybb & php
Kanka özelden at bakiyim bı anlamadım vallac.to paylaşırsan güzel olur
Çek Hocam Ama İçeriğinde Site Sahibine Ait Bir İçerik Kod Sıkıştırması Çıkarsa Dava Etse Haklı Yani Dikkatli BakRakip sitelerin temasını çekip paylaşsam herhangi bi problem olurmu
Xenforo & mybb & php
Tasarımı çekiyorum işteTema çekmek derken sadece arayüz mü yoksa backend de çekebiliyormusun o imkansız gibi.
Zamanında rcnin temayı çektim yapabildiği tek şey siteye ddos atmak oldu .dÇek Hocam Ama İçeriğinde Site Sahibine Ait Bir İçerik Kod Sıkıştırması Çıkarsa Dava Etse Haklı Yani Dikkatli Bak
Örnek= Cg yi Kopyaladın İçerde CheatGlobal Yazan Bir Yer Olmasın Yayınlarken
dosdos fucker enjoy abımTasarımı çekiyorum işte
Zamanında rcnin temayı çektim yapabildiği tek şey siteye ddos atmak oldu .d
güzelde vuruyor .ddosdos fucker enjoy abım
adam para sıcıyor en sağlam stresser'ları kullanıyorgüzelde vuruyor .d
zaten bu piyasada paran varsa işini yaparsın para yoksa nanay yavrum nanayadam para sıcıyor en sağlam stresser'ları kullanıyor