Görsel gözükmüyor hızlıresime atsana![]()
Su adamın luasını bulsanıza bana hosuma gıttı baya
bunu dıyom
laxonun dcsınde yada nıxın dcsı yada forumunda boyle lua varmıdır senceKanki nixware forumunda var yada adamlaeın dcye git yada sana lua yaparım %50 çalışır
bunu dıyom
bulamıomkısentinel lua yazıyor ya gui de
2 dolar lua knkbulamıomkı